Schimbare uriașă. Ce se întâmplă cu Kaufland, Lidl, Profi sau Carrefour. După tranzacția de 1,3 miliarde de euro pentru rețeaua de magazine Profi, Mega Image pare că va deveni liderul pieței de retail din România, conform datelor financiare de anul trecut.
Mega Image ocupa locul șapte în topul companiilor în funcție de cifra de afaceri din 2022, în timp ce Profi se afla pe poziția a patra.
Cumulate, cele două companii ar ajunge la afaceri de 20,4 miliarde de lei, depășind Lidl, actualul lider de piață cu o cifră de afaceri de 18,5 miliarde de lei.
Acum aveți platforma la îndemână pentru ca anunțul dumneavoastră să apară în ziarul nostru. Puteți stabili singuri, durata apariției. E interesant nu? Trebuie doar să intrați pe ziaruldinmuscel.ro, la rubrica MICA PUBLICITATE, apoi să vă adăugați anunțul cu doar 3 lei.
De asemenea, Mega Image ar putea să devină lider în ceea ce privește numărul de angajați, totalizând mai bine de 24.000 de angajați după finalizarea tranzacției.
Schimbare uriașă. Ce se întâmplă cu Kaufland, Lidl, Profi sau Carrefour
Profi avea 13.714 angajați în 2022, în timp ce Mega Image avea 10.618 angajați. Până în prezent, cel mai mare angajator din retail era Kaufland, cu 13.827 angajați.
În ceea ce privește numărul de magazine, Mega Image ar putea deține o rețea de peste 2.600 de magazine, devenind lider pe piața locală.
În prezent, Mega Image operează 969 de magazine, în timp ce Profi are peste 1.650 de magazine în România.
Acum aveți platforma la îndemână pentru ca anunțul dumneavoastră să apară în ziarul nostru. Puteți stabili singuri, durata apariției. E interesant nu? Trebuie doar să intrați pe ziaruldinmuscel.ro, la rubrica MICA PUBLICITATE, apoi să vă adăugați anunțul cu doar 3 lei.
Vânzarea Profi către grupul Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, este cea mai mare tranzacție din România din acest an și reprezintă, în egală măsură, cea mai mare tranzacție pe segmentul de produse alimentare din Europa continentală care implică un fond de private equity.
Această achiziție face ca Mega Image să devină o forță dominantă pe piața de retail din România, cu potențialul de a schimba peisajul competițional în această industrie. Tranzacția urmează să fie finalizată în cursul anului 2024, informează economedia.ro.
Acum aveți platforma la îndemână pentru ca anunțul dumneavoastră să apară în ziarul nostru. Puteți stabili singuri, durata apariției. E interesant nu? Trebuie doar să intrați pe ziaruldinmuscel.ro, la rubrica MICA PUBLICITATE, apoi să vă adăugați anunțul cu doar 3 lei.
Așadar, schimbarea va afecta major felul în care se poziționează pe piață celelalte supermarketuri din țara noastră, în această listă putând fi incluse Kaufland, Carrefour, Lidl sau Auchan, printre multe altele, mai mici sau mai mari.