Mega surpriză pentru toate angajatele de la Uzina Dacia din Mioveni. Sindicatul Liber Dacia aduce o veste plăcută pentru salariatele Uzinei Dacia Mioveni. Conducerea sindicatului informează că, în data de 6 martie, angajatele vor avea parte de o surpriză specială în cinstea Zilei Internaționale a Femeii.
Mega surpriză pentru toate angajatele de la Uzina Dacia din Mioveni
Cu generozitate, conducerea a decis să ofere un cadou în valoare de 200 de lei fiecărei salariate. Acest minunat gest vine ca o apreciere a muncii și dedicării lor la locul de muncă. Cadoul va fi distribuit în toate departamentele de către liderii de zonă, asigurându-se că fiecare femeie va primi această atenție cu ocazia sărbătoririi Zilei de 8 Martie.
CITEȘTE ȘI. Volkswagen a lansat în România SUV-ul care costă numai 15.500 de euro
Peste 6 000 de angajați, dintre care 28% femei, asigură producția modelelor Logan, Sandero, Duster (4×2 şi 4×4) și Duster Pick-Up într-o uzină modernă, cu o parte semnificativă din procesele de fabricație automatizate. De la sfârșitul anului 2021, un nou model de familie a intrat în linia de producție, Jogger.
28% dintre angajate sunt femei
De asemenea, Uzina Vehicule fabrică piese pentru celelalte uzine Renault care asamblează Logan, Sandero şi Duster, dar nu au un departament de Presaj propriu: Franța, Maroc, Slovenia, Turcia, Rusia, Brazilia, Columbia, India, Africa de Sud, Algeria și Argentina.
CITEȘTE ȘI. Lovitură puternică pentru iubitorii Daciei Sandero. Dispare din România
Organizată în cinci departamente de fabricaţie – Presaj, Caroserie, Șasiuri, Vopsitorie şi Montaj, uzina folosește sistemul de producție comun al Alianței, Alliance Production Way (APW). APW preia instrumente și metode din ambele sisteme de producție, Renault și Nissan, și are ca principal obiectiv „sincronizarea cu clientul” în fiecare proces de fabricație.
CITEȘTE ȘI. VIDEO. SUV-ul cel mai inteligent a ajuns în ARGEȘ. O mașină după care întorci capul!
Istoria uzinei începe în anul 1943, în apropierea localității Colibași, situată la 12 km Nord de orașul Pitești. Primele clădiri sunt destinate fabricației de motoare și de echipamente pentru avioanele produse la uzina IAR de la Brașov. Unele construcții realizate din cărămidă, cu profil specific arhitecturii industriale din prima jumătate a secolului trecut, se regăsesc și în perimetrul actual al uzinei de la Mioveni.
CITEȘTE ȘI. VIDEO. O mașină după care întorci capul pe stradă. Docevita 500. E o bijuterie pe patru roți
Lucrările de construcție ale Uzinei de Automobile de la Pitești au început în primele luni ale anului 1967 și s-au încheiat în Mai 1968. Primele vehicule R8 Major au ieșit de pe linia de montaj în data de 3 August 1968, sub numele Dacia 1100.