Dacă întrebi un câmpulungean ce a reprezentat Aro pentru el și familia sa, îl vezi cum dintr-o dată se întristează, oftează adânc și îți dă un răspuns scurt…a fost odată ARO…dar au avut unii grijă să uităm această marcă. Acum doar sunetul cupelor de excavatoare se mai aud pe hectarele proprietății Landmark Management. Timp de 45 de ani, porțile de la Aro erau tranzitate de mii de muncitori, acum nici măcar 100 dintre ei nu mai fac lucrul acesta. La Câmpulung pe platforma unde a luat naștere primul autoturism românesc tronează dărâmăturile. Noul proprietar al uzinei ARO Landmark Management vrea să o demoleze hală cu hală și să construiască un parc industrial în locul ei, de ce nu și un cartier de blocuri, atâta timp cît ies bani. Baza sportivă Kretzulescu care a aparținut lui Aro a fost vândută de actualul proprietar de la Landmark Management lui Kaufland oferind vreo 30 de locuri de muncă. ,,Câte poveşti de viaţă, despre colegi şi fabrică, câte întâmplări fericite ori triste, câte decenii în care fabrica a palpitat ca o inimă uriaşă în pieptul Muscelului au acoperit aceste ziduri prăbuşite!”, își spun în gând toți cei care își aruncă privirea către halele de la Aro. Din toată afacerea Aro cel mai câștigat a fost omul de afaceri Gheorghe Bulugea, patronul de la Montana MG. În prezent niciun angajat al acestui nu are voie să vorbească, iar totul la poartă este trecut ,,numai prin filtre”, cine greșește plătește. Gheorghe Bulugea s-a pricopsit cu Fabrica de Scule și Matrițe după ce Iustin Preoteasa i-a vândut-o pe suma de 2,7 milioane de dolari, semnând în fals contractul de la notariat. Practic, Preoteasa a semnat din postura de director general al ARO, fără să aibă şi legal o asemenea calitate. Este incredibil ce s-a întâmplat pe data 26 februarie 2004 în faţa notăriţei Mariana Florescu Căunei din Piteşti. Cumpărător fiind, Marilena Bulugea, ca „reprezentantă a Societăţii Comerciale Montana MG SRL”, adică soţia, lui Gheorghe Bulugea. La acea vreme vânzarea FSM, cel mai important activ de pe platforma ARO, a fost contestată puternic de sindicate şi chiar AVAS a recunoscut, prin vocea Silviei Radu, director general postprivatizare că tranzacţia a fost nelegală. Potrivit contractului de privatizare al ARO, Cross Lander nu avea voie, timp de 5 ani, să vândă activele Fabricii de Scule şi Matriţe, deoarece aceasta reprezenta un activ ce concura decisiv la realizarea obiectului principal de activitate al uzinei, adică producţia de autoturisme de teren. Contractul de vânzare – cumpărare cu nr. 636/26.02.2004, autentificat la biroul notăriţei piteştene Mariana Florescu Căunei, scoate la iveală faptul că Iustin Preoteasa înstrăina Fabrica de Scule şi Matriţe către afaceristul Gheorghe Bulugea, pe suma de 2,7 milioane euro.