-2 C
Campulung Muscel
vineri, 22 noiembrie, 2024

Primul târg de joburi dedicat industriei de comunicare ajunge şi la Piteşti

Alte Știri

Media FEM – Şcoala Naţională de Jurnalism lansează prima serie de târguri de joburi care încurajează egalitatea de şanse şi de gen în cadrul industriei de comunicare, organizate în Bucureşti, Ploieşti şi Piteşti în lunile mai, iunie şi septembrie 2015. Fabrica de Joburi este o platformă de formare şi integrare în câmpul muncii care se adresează celor care îşi doresc să activeze pe piaţa muncii în domeniul comunicării. Startul oficial al proiectului are loc odată cu prima ediţie de târg din data de 28 mai, care se desfăşoară în Bucureşti, în mallul AFI Palace Cotroceni, între orele 11.00 – 20.00. Urmează târgurile din Piteşti şi Ploiesti în luna iunie, iar în septembrie “caravana de dezvoltare profesională” revine în Bucureşti.

În fiecare oraş, cadrul expoziţional va cuprinde minimum 10 standuri ale angajatorilor de nişă reprezentativi pentru aria de comunicare. Fiecare din cele patru ediţii ale evenimentelor de carieră va crea un teren fertil pentru organizarea de interviuri şi/sau simulari live, concursuri şi competiţii, pre-testări pentru viitorii angajaţi, dar şi workshopuri de prezentare ale companiilor prezente, totul gratuit. Principalii jucători din domenii diverse ale industriei de comunicare vor prezenta oferte de angajare din domenii precum customer care, relaţii publice, mass-media, marketing, advertising, beauty sau producţie multimedia. Punte strategică între angajatori şi potenţiali angajaţi, Fabrica de Joburi promovează atât oportunităţi de carieră, cât şi instrumente moderne de formare şi recrutare destinate viitorilor profesionişti din domenii conexe mass-media. În fiecare din cele trei oraşe vizate, târgul va reuni companii româneşti şi multinaţionale, agenţii de recrutare, agenţii de publicitate şi de producţie multimedia, dar şi saloane de beauty care activează pe piaţa de profil. Acestea vor veni cu oferte de jocuri calibrate pe nevoile celor care îşi doresc o carieră în domeniu. Printre brandurile care vor fi prezente pe 28 mai în Bucureşti se numără Euroanswer, Blue Point, Competence Call Center (CCC), Catalyst, Mystery Shopping Agency, Thomas Olivier, Urgent-Cargus, Realitatea, Depanero şi Genpact. Publicul ţintă principal vizat este alcătuit din studenţi, femei aflate în căutarea unui loc de muncă şi oportunităţi de carieră, dar şi persoanelor care doresc să îşi dezvolte abilităţile personale, în vederea calificării şi recalificării pentru piaţa de muncă din zona mass -media. Evenimentul beneficiază de o amplă expunere media, asigurată de o reţea extinsă de parteneri, precum: Cariere, DOR, Contact Center Magazine, Catalyst, Radio3Net, Educativă, psychologies.ro, Realitatea şi AdHugger. Partenerii strategici ai evenimentului sunt ASLS (Asociaţia Studenţilor din Facultatea de Limbi Străine) şi ASUB (Asociaţia Studenţilor din Universitatea Bucureşti). Fabrica de Joburi îşi propune să consolideze principiul egalităţii de şanse şi de gen în cadrul comunitătii mass-media. Târgurile de joburi sunt susţinute de Media FEM – Şcoala Naţională de Jurnalism, un proiect destinat combaterii discriminării prin conştientizarea drepturilor egale, depăşirea stereotipurilor culturale şi creşterea incluziunii femeilor şi grupurilor vulnerabile. Pentru mai multe detalii despre seria de târguri de joburi vizitaţi pagina de Facebook Fabrica de Joburi şi site-ul Media Fem.

Ultimele Știri

ALINA GORGHIU. La anul de ziua partidului, când împlinim 150 de la fondarea PNL vom sărbători cu un președinte liberal al României!

ALINA GORGHIU. La anul de ziua partidului, când împlinim 150 de la fondarea PNL vom sărbători cu un președinte...

Alte știri din aceeași categorie