În cadrul unei şedinţe reunite ce a avut loc în Argeş, la care au participat membrii comisiilor din Camera Deputaţilor pentru Afaceri Europene şi cea pentru Transport şi Infrastructură, ministrul Finanţelor, Eugen Teodorovici, şeful Autorităţii Naţionale pentru Achiziţii Publice, Bogdan Dobrin, directorul CNADNR, Narcis Neaga, secretarul de stat din cadrul ministerului Transporturilor, Dragoş Tiţea, preşedintele Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, Bogdan Lehel s-a luat hotărârea ca cel mai spectaculos drum din lume, Transfăgărăşanul să fie reabilitat, după ce a fost declarat drum naţional de importanţă strategică. Conducerea Companiei Naţionale pentru Autostrăzi şi Drumuri a venit cu soluţia tehnică privind lucrările de refacere a celor 60 de km, dar şi soluţiile pentru ca Transfăgărăşanul să poată fi deschis traficului cât mai multe luni din an. Totodată, ministrul Finanţelor, Eugen Teodorovici a promis că ministerul şi Guvernul vor asigura în cel mai scurt timp finanţarea necesară acestor lucrări, iar studiul de fezabilitate pentru Transfăgărăşan va intra pe SEAP până la finalul lunii iulie a.c. Conducerea Companiei Naţionale pentru Autostrăzi şi Drumuri a venit cu soluţia tehnică, iar ministrul Teodorovici a spus că poate asigura în cel mai scurt timp finanţarea necesară (între 7 şi 13 milioane euro). Reabilitarea ar urma să se realizeze printr-o metodă numită „reciclare”, care constă în turnarea unui strat de uzură format din asfaltul decopertat de pe Transfăgărăşan prin frezarea zonelor cu gropi (un kilometru pe zi, pe o distanţă de 60 km). Vor fi achiziţionate şi utilajele necesare. O a doua intervenţie va viza montarea unor plase care să oprească bolovanii să cadă pe carosabil, iar a treia etapă va fi construirea de copertine care să stopeze avalanşele, astfel încât spectaculosul drum să fie deschis încă patru luni pe an, adică vreo opt în total.