Prin intermediul Ziarului din Muscel, societatea EDILUl C.G.A face câteva precizări cu privire la branşamentul (respectiv apometrul), ce este ultima componentă a reţelei publice de alimentare cu apă. În cazul reţelei de canalizare, racordul este punctul de delimitare dintre reţeaua publică şi reţeaua interioară. De reţinut faptul că aceasta este limita de competenţă a S.C. EDILUL GCA S.A. Verificarea instalaţiilor interioare revine în sarcina beneficiarului, a utilizatorului, fie el abonat de la casă, bloc cu încasare directă sau asociaţie de locatari/ proprietari. Deci, beneficiarul are datoria de a depista pierderile, a executa reparaţiile şi de a suporta costul acestor lucrări. Cu toate acestea, nu de puţine ori personalul tehnic de specialitate al societăţii, la solicitare, a făcut verificări şi a acordat asistenţă, oferind, totodată, şi soluţii pentru remedierea avariilor. De reţinut că, orice robinet care picură sau un bazin WC defect conduce la pierderi înregistrate pe apometru. De aceea reamintim că 4 picături pe secundă, pierdere înseamnă 2,91 metri cubi pe lună. Dacă robinetul are o pierdere de aproximativ 3 mm, asta înseamnă că într-o lună abonatul va plăti în plus 26,28 metri cubi de apă. Fără o monitorizare atentă şi continuă a instalaţiilor interioare, nu se vor putea elimina pierderile, pe care, în final, le suportă deopotrivă, abonatul şi societatea furnizoare a serviciilor. O altă mare problemă pe care o reamintim este cea a subsolurilor de la blocuri. Nu intră în sarcina S.C EDILUL CGA S.A curăţarea şi întreţinerea acestora. Societatea are obligaţia de a asigura buna funcţionare a racordului, punctul de preluare a apelor uzate menajere din instalaţiile interioare.