Căutările planorului pilotat de Mircea Crăciun, cu care s-a pierdut legătura joi, 6 august, continuă şi acum, după trei luni de la producerea incidentului. Dacă la acea oră căutările erau efectuate de echipe întregi de voluntari, jandarmi, salvamontişti, dar şi de armată, acum căutările se mai efectuează, dar cu cadre mult mai puţine. Şeful Direcţiei de Căutare şi Salvare din Romatsa, Sorin Stoicescu a explicat la acea dată că planorul de la Ghimbav era practic invizibil pentru aparatele de localizare, pentru că aparatul proaspăt asamblat lângă Braşov nu avea pornit niciun dispozitiv de localizare, nici unul prin satelit, nici unul prin radar. Aparatul zbura prin aşa-zisul spaţiu aerian liber, de clasă G, de maximum 3.000 de metri altitudine, unde pilotul nu este obligat să menţină legătura cu turnurile de control al traficului aerian, nici să depună un plan de zbor, astfel că nici această sursă de informaţii privind localizarea nu există. Din aceste motive, practic dispariţia aeroplanului nici nu a fost sesizată decât foarte târziu, prima sesizare venind din partea Aeroclubului Braşov, la aproximativ 9 ore de la decolare. Cu toate că planorul pare să se fi evaporat, jandarmii din cadrul Secţiei de la Câmpulung, continuă căutările. Zilnic, echipele de jandarmi montani verifică traseele pe care la acea dată nu s-au făcut verificări. Jandarmii montani musceleni iau la puricat fiecare zonă greu accesibilă, şi intră prin toate locurile unde, dacă ar fi căzut aparatul de zbor, nu ar fi fost zărit nici din aer, şi nici de la sol. Conform comandantului acestora, colonel Viorel Duculescu, jandarmii musceleni continuă căutările până când aparatul, sau rămăşiţe din acesta vor fi descoperite, asta doar dacă aparatul de zbor pilotat de Mircea Crăciun, a căzut prin munţii Argeşului.