În perioada 01-29/07/2015 va avea loc procesul de contractare a serviciilor medicale, medicamentelor şi dispozitivelor medicale la nivelul CAS Argeş pentru anul 2016. În această perioadă se încheie contracte cu furnizorii autorizaţi şi evaluaţi conform legislaţiei în vigoare. Contractarea se va desfăşura după următorul calendar:
- Depunerea documentelor in vederea contractarii 06-13/07/2016, ora 16,00.
- Verificarea cererilor si anuntarea prin afisare la avizier si pe site-ul institutiei a furnizorilor acceptati pentru contractare 14/07/2016 ora 16,00.
- Depunerea contestatiilor 15/07/2016, afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe site si la avizierul institutiei in data de 18/07/2016, ora 16,00.
- Negocierea clauzelor suplimentare si a valorilor de contract pentru asistenta spitaliceasca si transport sanitar 19-22/07/2016.
- Negocierea clauzelor suplimentare si stabilirea punctajelor pentru asistenta ambulatorie de specialiate pentru reabilitare medicala si investigatii paraclinice 22-25/07/2016.
- Depunerea contestatiilor privind punctajele acordate 26/07/2016; anuntarea punctajelor definitive 27/07/2016.
- Incheierea contractelor/actelor aditionale cu furnizorii de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale 25-29/07/2016.
Lista cu documentele necesare pentru incheierea contractelor / actelor aditionale pentru anul 2015, pe domenii de asistenta medicala precum si formularele tipizate pot fi obtinute de pe pagina web a institutiei: www.casag.ro sau de la serviciile de specialitate.
Dosarele complete se vor depune la sediul CAS Arges din Pitesti, Bd. I.C.Bratianu, nr. 62, etaj 1, Serviciul Relatii cu Furnizorii.