Campania de donații de la casele de marcat Lidl România din perioada aprilie – iunie, dedicată susținerii Greenpeace România, a dus la strângerea unui total de 35.000 euro. Suma, colectată cu ajutorul clienților și angajaților Lidl, este o contribuție pentru demersurile organizației de a salva pădurile virgine ale României. În continuare, în perioada iulie – septembrie, clienții și angajații Lidl pot dona pentru programul Fundației LEADERS, dedicat susținerii tinerilor care doresc să dobândească competențe de leadership.
35.000 euro pentru susținerea campaniei Greenpeace România
În România, încă de la intrarea pe piață, Lidl a investit într-un viitor mai bun, sustenabilitatea și responsabilitatea pentru mediul înconjurător făcând parte din cultura companiei. Astfel, prin campania de strângere de fonduri de la casele de marcat din magazinele Lidl, desfășurată în perioada aprilie – iunie 2017, clienții și angajații Lidl s-au implicat în mod direct în susținerea fundației Greenpeace România. Fondurile vor contribui la identificarea și protejarea pădurilor virgine ale României, pentru a le oferi șansa viitoarelor generații de a se bucura de un ecosistem forestier bogat.
O nouă campanie de strângere de fonduri pentru Fundația LEADERS
Noua campanie de donații de la casele de marcat din magazinele Lidl România are loc în perioada iulie – septembrie și este dedicată susținerii Fundației LEADERS. Asociația are ca principal obiectiv formarea și sprijinirea tinerilor pentru a deveni lideri responsabili, vizionari și curajoși, prin programe practice și aplicate pentru fiecare nivel de dezvoltare. Astfel, participanții au parte de o experiență personalizată alături de traineri specializați și lideri din diverse domenii, care le monitorizează parcursul pe termen lung. După finalizarea cursurilor de dezvoltare personală, tinerii lideri devin parte a unei comunități de absolvenți în care au acces la resurse, mentorat și sprijin constant.
„Ne bucurăm că, alături de Greenpeace România,luăm parte în mod activ la demersurile de protejare a pădurilor virgine din țară. Este un mod prin care contribuim și noi la acest demers extrem de important pentru viitor: generația noastră să lase moștenire un număr de ecosisteme neafectate semnificativ de intervenția omului. Și pentru că un viitor sustenabil este parte din ADN-ul nostru, următoarea campanie de la casele de marcat este direcționată către proiectele dezvoltate de Fundația LEADERS, axate pe educație”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.
„Suntem foarte bucuroși pentru că Lidl s-a alăturat misiunii noastre începută în urmă cu 17 ani, aceea de a forma noua generație de tineri lideri la toate nivelurile. Considerăm că cea mai importantă investiție în noile generații de tineri lideri este în educația acestora. Credem într-un model de leadership autentic, iar metodele noastre de dezvoltare presupun punerea tinerilor în situații concrete, proiecte sociale de impact, feedback constant și învățare prin intermediul membrilor comunității”, a declarat Adina Sandu, Director de Programe, LEADERS.