Primăria Berevoeşti face angajări! Două posturi vacante au fost scoase la concurs!
Este vorba de funcția publică de execuție, vacantă, de inspector, clasa I, gradul profesional principal, la Biroul financiar-contabil, impozite şi taxe locale.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniile:
- contabilitate – specializarea: contabilitate şi informatică de gestiune;
- economie – specializările economie generală, economie şi comunicare economică în afaceri, economie generală şi comunicare economică;
- finanţe-specializarea: finanţe bănci.
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – 5 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 12 septembriee 2017, ora 10:00: proba scrisă;
- 14 septembrie 2017, ora 10:00: proba interviu.
Al doilea post vacant este cel de inspector, clasa I, gradul profesional asistent, la Compartimentul Registrul Agricol şi Fond Funciar.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniile agronomie, horticultură, ştiinţe administrative sau măsurători terestre şi cadastru.
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice 1 an.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 11 septembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
- 13 septembrie 2017, ora 10:00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare în legătură cu organizarea şi desfăşurarea concursului se pot obţine zilnic, în zilele lucrătoare, între orele 08.00 -16.00, la telefon 0248/572.030, 0744/581.976.