Astăzi a reușit să plătească doar un sfert din suma restantă iar dacă până săptămâna viitoare când va fi declanșată o altă acțiune nu va achita toți banii vor rămâne fără apă potabilă la robinete. Oamenii i-au întâmpinat pe reprezentanții Edilul cu multă ostilitate, dar și cu lacrimi în ochi. Majoritatea susțin că viața grea și veniturile reduse i-a impins într-o asemenea situație. În pofida faptului că majoritatea au contoare, facturile către firma furnizoare de apa potabilă nu au mai fost achitate de mai bine de 4 ani de zile. Reprezentantii Edilul C.G.A S.A spun că aceasta este una dintre metodele de recuperare a datoriilor foarte mari și că se aplică săptămânal la toți consumatorii rău-platnici. “Această acțiune are ca scop recuperarea creanțelor, debranșarea utilizatorilor rău-platnici fiind ultima măsură aplicată, după ce, anterior au fost somați de mai multe ori. Zonele vizate sunt Câmpulung și Schitu Golești. Informăm pe acestă cale utilizatorii noștri că aceste acțiuni se vor desfășura săptămânal, pe raza tuturor localităților din aria de operare. Nu ne dorim acest lucru, dar restanțele foarte mari, au făcut să întâmpinăm dificultăți în desfășurarea activității, intereseul nostru fiind de a asigura servicii de calitate care se pot realiza numai printr-o relație contractuală corectă”, a declarat Mihai Vasilescu, directorul societății Edilul C.G.A S.A.