La Adunarea Generală a membrilor Asociaţiei Administratorilor de Pieţe din România, care a avut loc în luna noiembrie, s-a decis demararea unui proiect strategic care ar putea avea un impact pozitiv semnificativ atât pentru producătorii agricoli şi satul românesc, cât şi pentru consumatorii finali.
Proiectul va respecta toate etapele necesare în elaborarea unei strategii câştigătoare şi va fi coordonat de experţi în materie. Cel mai important pas în acest proces este cunoaşterea în profunzime a ceea ce îşi doresc consumatorii români din mediul urban. În acest sens, începând cu luna ianuarie 2016 se va derula o cercetare calitativă de piaţă, având în spate o metodologie complexă, folosită de profesionişti în materie de strategie din întreaga lume.
„După înţelegerea nevoilor vom crea o alternativă durabilă pentru consumatori, folosind o abordare unitară prin construirea unui concept, model de business pentru pieţele membre AAPR” a declarat Teodor Ioan Birţ, preşedintele asociaţiei.
AAPR este persoană juridică de drept privat, fără scop patrimonial, apolitică, formată din 34 de membrii (instituţii şi societăţi comerciale) de pe întreg teritoriul României, toate având atribuţii în domeniul administrării pieţelor şi oboarelor din localităţile de provenienţă.
Obiectivul AAPR este crearea unei proceduri unitare şi transparente în vederea exploatării pieţelor agroalimentare, pentru asigurarea serviciilor de calitate în concordanţă cu cerinţele europene privind comerţul cu produse agroalimentare, valorificării experienţei administrative acumulate şi îmbunătăţirii serviciilor publice oferite.
Trăieşte sănătos, mănâncă româneşte! merge înainte.