Alertă de prețuri. PEPCO vine cu reduceri la maxim la sute de produse de TOP. Nu le ratați. Magazine vor fi cu siguranță pline.
Pepco anunță startul campaniei de primăvară „Super HIT”, ce include produse la prețuri extrem de avantajoase. Prin aceste oferte, retailerul își propune să răspundă cerințelor consumatorilor care, în perioade de inflație ridicată, caută produse accesibile, dar de calitate, necesare în viața de zi cu zi.
În cadrul campaniei promoționale sunt incluse, printre altele, accesorii pentru casă, căni, lumânări sau recipiente pentru alimente. Dar și haine pentru copii și adulți, care subliniază, încă o dată, beneficiile competitive pentru cumpărători pe piață.
Alertă de prețuri. PEPCO vine cu reduceri la maxim la sute de produse de TOP. Nu le ratați
Câteva exemple de „prețuri HIT” sunt cele pentru căni, lumânări sau recipiente pentru alimente, care pornesc de la doar 6,50 lei. Luna aceasta, din oferta Pepco mai fac parte și tricouri pentru copii la prețuri promoționale, de 8,50 lei. Body-urile pentru copii, colanții, pantalonii sau lenjeria de corp pentru copii și adulți vor fi, de asemenea, disponibile la prețuri promoționale în această perioadă.
CITEȘTE ȘI. Bancnota pe care sigur o ai în casă și te îmbogățește pe loc! Valorează cât o mașină de lux
„Când prețurile de pe piață cresc, noi le înghețăm, iar pentru unele produse chiar le reducem. Urmărim situația de pe piață și răspundem nevoilor consumatorilor noștri care, mai ales acum, caută un bun raport calitate-preț. Înțelegem cât de importantă este stabilitatea prețurilor și a finanțelor în vremurile actuale. Motiv pentru care am lansat oferta noastră de primăvară «Super Hit». Pentru ca un număr cât mai mare de oameni să știe că la Pepco vor găsi întotdeauna articole de îmbrăcăminte și pentru casă la prețuri foarte mici”, spune Agnieszka Jaworska, Commercial Director Pepco Group.
CITEȘTE ȘI. MAI. Angajări pe bandă rulantă, direct din viața civilă. Peste 5000 de oameni
Oferta promoțională curentă este rezultatul analizei nevoilor consumatorilor, dar și a datelor și rezultatelor vânzărilor din 2023. Drept urmare, în această promoție, Pepco se concentrează pe produsele care s-au bucurat de o popularitate deosebită în ultimele 12 luni. Printre acestea, se numără topurile licențiate pentru bebeluși și copii, ale căror vânzări au depășit 10 milioane de produse vândute în 2023. Lenjeria intimă, precum șosetele ascunse (no-show) pentru femei, care au generat, de asemenea, 10 milioane de produse vândute anul trecut.
CITEȘTE ȘI. Nu le ratați. Vouchere de 500 de lei de la Digi RCS-RDS pentru toți abonații
„În activitățile noastre de comunicare, ne concentrăm întotdeauna pe informarea consumatorilor cu privire la ofertele disponibile în magazine. Dar, pentru prima dată, nu prezentăm o colecție nouă sau limitată sau o ofertă sezonieră. Ci scoatem în evidență produse care pot fi cumpărate tot timpul anului, la prețuri reduse.
CITEȘTE ȘI. VIDEO. SUV-ul cel mai inteligent a ajuns în ARGEȘ. O mașină după care întorci capul!
În următoarele două săptămâni, prin ofertele Pepco «Super Hit»”, consumatorii vor avea ocazia să achiziționeze atât produse disponibile în mod regulat în magazinele noastre. Dar și așa-numitele linii in-out, introduse doar pentru perioade scurte de timp. Ceea ce au în comun acestea sunt prețurile extrem de mici”, a declarat Agnieszka Olejniczak, Marketing Director Pepco.