Azi, la Verde la Educație pentru circulație! Pentru al șaselea an consecutiv, Poliția Română și Lidl continuă să contribuie la educația rutieră a copiilor, prin campania națională „Verde la educație pentru circulație”. Proiectul s-a adresat copiilor între 4 și 10 ani și a constat în lecții interactive de educație rutieră, organizate simultan în parcările magazinelor Lidl din întreaga țară.
Anul acesta, polițiștii argeșeni i-au învățat pe copii cum să aibă singuri grijă de ei, ca pietoni în trafic. În Argeș, lecțiile interactive dedicate copiilor, cu vârsta între 4 și 10 ani, au fost susținute în parcările a 6 magazine Lidl. La Câmpulung, micuții s-au întâlnit cu oamenii legii în parcarea de pe strada Traian, numărul 44. Copiii care au fost prezenți în parcarea Lidl au învățat cele mai importante reguli de circulație ???????????? și s-au jucat cu Zebra, mascota evenimentului.
Prima parte a fost dedicată unei sesiuni teoretice, prin care cei mici au aflat ce înseamnă fiecare semn de circulație și au primit informații esențiale pentru siguranța lor, ca pietoni.
A doua parte a cuprins o sesiune practică, în care copiii au putut aplica cunoștințele dobândite, printr-un joc interactiv de circulație rutieră. La finalul acesteia, toți copiii participanți au primit premii.
„Scopul Poliției Române este acela de a se asigura că cetățenii sunt în siguranță, oriunde și oricând. De aceea, campania Verde la educație pentru circulație este atât de importantă, pentru că reprezintă o oportunitate pentru ca cei mici să afle care sunt regulile de circulație și de ce sunt acestea utile, atunci când vine vorba de siguranța lor”, a declarat domnul chestor de poliție Florentin Brăcea, director al Direcției Rutiere din cadrul Poliției Române.
„Noi credem cu tărie că educația, sub toate formele sale, este un factor esențial pentru un viitor mai bun. De aceea, în urmă cu șase ani, am demarat prima ediție a proiectului Verde la educație pentru circulație, prin care ne-am propus să contribuim la reducerea numărului de accidente rutiere în care sunt implicați cei mici, organizând lecții de educație rutieră dedicate copiilor. Cu fiecare ediție, acest proiect a crescut și ne bucurăm că, an de an, din ce în ce mai mulți copii învață cum să fie pietoni responsabili”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.