Conform normelor legale în vigoare, Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple este subordonat direct prefectului, iar coordonarea şi controlul metodologic al activităţilor desfăşurate se asigură de către Direcţia Generală de Paşapoarte. ,,Nu au existat probleme de funcţionare la punctele de lucru mobile pentru preluarea cererilor pentru paşapoartele simple electronice, din municipiile Curtea de Argeş (sediul în incinta primăriei), Câmpulung (sediul în incinta primăriei) precum şi din oraşul Mioveni (sediul în incinta centrului cultural educativ), locuitorii acestora dar şi cei din zonele învecinate fiind foarte mulţumiţi de aceste servicii extinse, având în vedere faptul că nu mai sunt nevoiţi să se deplaseze de două ori până în municipiul Piteşti”, a declarat prefectul Mihail Oprescu.
În perioada 01.07.2015 – 30.09.2015, activitatea serviciului pe linie de paşapoarte s-a desfăşurat conform situaţiei prezentate mai jos: cereri paşapoarte simple electronice = 3695; cereri paşapoarte simple temporare = 1976; cereri paşapoarte electronice prin MDOC = 417; paşapoarte simple temporare eliberate = 1993; paşapoarte electronice eliberate = 3741; paşapoarte electronice eliberate prin curier = 71 cereri paşapoarte simple temporare CRDS depuse în ţară = 11; cereri paşapoarte simple electronice CRDS depuse în ţară = 54.
Din fluxul tehnologic au rezultat 36 rebuturi dintre care: tehnologice datorită imprimantei = 28; tehnologice datorită laminatorului = 6; emitere = 2; defecte de fabricaţie = 0. De asemenea a rezultat în procesul muncii şi 1 rebut de paşaport electronic.
Activităţile la ghişeele mobile s-au desfăşurat fără probleme deosebite fiind preluate cereri pentru paşapoarte electronice şi eliberate, după cum urmează: Câmpulung – 235 preluate; – 312 eliberate; Curtea de Argeş – 75 preluate; – 106 eliberate; Mioveni – 34 preluate; – 41 eliberate. La ghişeul mobil din cadrul Primăriei Curtea de Argeş au fost constatate de către şeful serviciului în data de 01.10.2015 anumite deficienţe pe linie logistică şi anume în ceea ce priveşte curăţenia şi mobilierul aferent (nu mai există un birou şi cuier iar cetăţenii nu au la dispoziţie un loc amenajat pentru completarea cererilor). A fost sesizat administratorul instituţiei care a promis că va remedia situaţia în cauză.