Marcând aniversarea a 15 ani de la înființare, Ordinul Asistenților Medicali Argeș încheie anul 2016 cu realizări semnificative, una dintre ele fiind achiziționarea unui sediu propriu. Noul spaţiu, extrem de generos, răspunde nevoilor de dezvoltare, asigurând nu numai o funcţionare şi o organizare mai bună a activitaţii, dar și posibilitatea de a desfășura în spaţiul deținut cursuri, mese rotunde şi alte activităţi de educaţie medicală continuă pentru asistenţii medicali argeşeni.
Filiala Argeș a Ordinului Asistenților Medicali din România cuprinde peste 7.200 de asistenți medicali, iar numărul acestora crește anual în medie cu 400, reprezentând absolvenții școlilor postliceale sanitare din județ și ai Universității din Pitești. Pe parcursul unui an, peste 5.000 de asistenți medicali solicită organizației profesionale argeșene eliberarea unor documente specifice exercitării profesiei: certificate de membru, avize anuale, certificate de status profesional, certificate de conformitate, participarea la programe de educație profesională continuă, etc.
”Alegerea de avea propriul sediu reprezintă un pas înainte și a apărut ca o urmare firească a diversificării activităților desfășurate de organizația noastră și, în același timp, vine în întâmpinarea exigențelor asistenților medicali din Argeș contribuind astfel, împreună, la dezvoltarea profesiei.
Am reușit să găsim și să achiziționăm un imobil care este în totalitate în proprietatea noastră, ceea ce ne permite să ne dezvoltăm, să concepem și să derulăm noi proiecte, să evoluăm și să progresăm. Clădirea dispune pe lângă spațiu de birouri și de o sală de conferințe, unde vor fi organizate activități de formare profesională continuă, instruire, perfecționare, manifestări științifice, dar și pentru întâlnirile de lucru organizate la nivelul filialei. Un sediu propriu nu reprezintă doar independență funcțională sau mutarea într-o altă locație mai extinsă, beneficiile fiind mult mai numeroase, acum meționând doar unul, foarte important, și anume, posibilitatea organizării cursurilor de educație medicală continuă în fiecare zi a săptămânii, în același regim gratuit pentru membrii noștri, nemaifiind constrânși de disponibilitatea altor locații.
Această realizare apreciabilă a fost posibilă datorită muncii în echipă, a elaborării unei strategii de dezvoltare instituțională și a aplicării unui sistem de management performant, centrat pe identificarea și soluționarea cerințelor profesionale ale asistenților medicali argeșeni, orientat spre atingerea de rezultate concrete, vizibile, performanțe. Şi aceasta s-a reflectat în viaţa profesională a asistenţilor medicali argeşeni, prin accesul gratuit la orice formă de perfecţionare profesională, fie că vorbim de cursuri clasice și on line, fie că vorbim de manifestări stiinţifice, şi recent, am oferit chiar oportunitatea abonamentului gratuit la revista noastră PRO Asistent medical argeşean.
În acest moment se desfășoară lucrările de pregătire și amenajare interioară și așteptăm cu nerăbdare ca în cel mai mai scurt timp să aibă loc inaugurarea oficială a noului sediu al instituției noastre, când vom deschide ușa Casei Asistenților Medicali Argeșeni”, a declarat Estera Ambruș președinta Ordinului Asistenților Medicali Argeș.
Tot o veste bună este că şi în anul 2017 asistenţii medicali argeşeni vor beneficia de cursuri, manifestări ştiinţifice şi abonamente la revista filialei GRATUIT, considerând important ca nevoile de formare să fie asigurate cu suportul organizaţiei profesionale, a completat Estera Ambruş.
Noul sediu se află situat în zona centrală din Pitești, str. Victoriei nr. 57, în apropierea Inspectoratului de Poliție Argeș, la doar 500 m de sediul actual, având accesibilitate facilă la stațiile de mijloc de transport în comun.