Cât costă cel mai ieftin Logan second-hand pe piața auto din România. Daciei Logan i s-a spus ”mașina națională” sau ”mașina săracului”. Deși trebuie să admitem că nota jignitoare este forțată. Dacă privim partea utilă, am putea spune că Loganul este varianta optimă în raportul preț/calitate pentru persoanele pragmatice. Sau pentru cei care pun utilitatea pe primul plan și mai apoi brandul.
Dacia Logan a fost încă de la început un proiect care s-a dorit adresat segmentului accesibil. Pentru a face o mașină ieftină, era evident că nu vor fi folosite cele mai bune materiale. Și nici nu vor fi echipate cu ultimele tehnologii și opțiuni. Dar, așa cum spuneam, Loganul trebuia să fie o mașină suficient de spațioasă și care să te ducă din punctul A în punctul B.
Cu cine ați vota la funcția de primar al municipiului Câmpulung Muscel dacă mâine ar fi alegeri locale?
- Elena Lasconi - USR (47%, 4.173 Votes)
- Georgică Mădulărea - PSD (34%, 3.001 Votes)
- Andrei Dobrescu - AUR (10%, 860 Votes)
- Norris Măgeanu - PNL (6%, 494 Votes)
- Gabriel Marcu - Forța Dreptei (4%, 312 Votes)
Total Voters: 8.840
Cât costă cel mai ieftin Logan second-hand pe piața auto din România
Cu siguranță, francezii și-au atins scopul, Loganul având succes în multe alte țări din lume, nu doar în România. Cei care ați vizitat Germania, spre exemplu, ați putut constata acest fapt. Și nu doar despre Logan este vorba, ci și despre Sandero și mai ales Duster. Rămânem însă cu discuția de astăzi la Logan, o mașină care s-a dovedit o bună afacere și pentru taximetrie. Acolo unde solicitarea este dusă la extrem pentru acest tip de autoturism.
Acum aveți platforma la îndemână pentru ca anunțul dumneavoastră să apară în ziarul nostru. Puteți stabili singuri, durata apariției. E interesant nu? Trebuie doar să intrați pe ziaruldinmuscel.ro, la rubrica MICA PUBLICITATE, apoi să vă adăugați anunțul cu doar 3 lei.
Primul model a apărut în 2004. Chiar dacă designul nu era nici pe departe atrăgător, reprezenta totuși o schimbare radicală față de bătrâna Dacie 1310 sau 1410. Avusesem pe șosele și modele post-revoluționare Nova și mai apoi Solenza. Dar nu au făcut istorie precum modelul 1300 bazat pe Renault 12.
La echivalentul a 6500 de euro, în versiunea cea mai simplă, ce ai fi vrut să ai? Era clar că nu se puteau emite pretenții de confort și siguranță, de design și calitate la materialele exterioare și interioare. Dar era mult peste ceea ce se produsese până atunci în România.
Era accesibilă și practică, pe gustul celor care cred că o mașină nouă, nepretențioasă, este preferabilă uneia second, chiar dacă este a unui brand consacrat. Avea garanție în primii anii, apoi… Dumnezeu cu mila. De menționat că cel mai dotat model ajungea la 10.700 de euro. Continuarea o găsiți AICI.