Ce nu știu mulți români. De unde provine toată carnea din magazinele Penny. Retailerul are oferte mereu la raft și de asemenea, prețurile pentru numeroase produse sunt destul de accesibile.
Înainte de a afla de unde provine toată carnea din magazinele Penny, este bine să știm istoria retailerului. Încă de acum 50 de ani, discounterul Penny Market și-a propus să le ofere clienților marfă proaspătă și naturală.
CITEȘTE ȘI. Un hipermarket din Argeș reînvie peste noapte cu cele mai mici prețuri la produse. E pe bune, nu găsești nicăieri așa ceva!
În România, Penny a ajuns ceva mai târziu. În anul 2005, Rewe, proprietarul brandului Penny Market, care de altfel este un competitor direct cu grupul german, Schawrtz, care deține Lidl și Kaufland, a luat decizia să intre pe piața din România.
Ce nu știu mulți români. De unde provine toată carnea din magazinele Penny
Astfel, la momentul actual în țara noastră există în jur de 336 de magazine. De asemenea, Penny are și o rețea de peste 450 de furnizori de produse din piața locală. Ce înseamnă asta și de unde provine toată carnea de la Penny?
Anul trecut existau peste 450 de furnizori. Și mai mult de atât, spre deosebire de produsele de la Lidl sau de la Kaufland, la Penny proporția produselor locale este de aproximativ 70%.
CITEȘTE ȘI. ALERTĂ. Ce s-a întâmplat cu produsele lactate de la piața centrală din Câmpulung
Și totuși de unde provine toată carnea de la Penny? Chiar retailerul răspunde: din România. Penny are o rețea solidă, astfel că o mare parte dintre produsele care ajung în rafturile magazinelor provin chiar din țara noastră.
„În prezent, avem o reţea ce include peste 450 de furnizori din România. Printre produsele de provenienţă românească de pe rafturile magazinelor noastre se regăsesc 50 de mărci proprii”, au transmis cei de la Penny, menționând că toată carnea de porc, de vită, ori de pui, este 100% românească.
CITEȘTE ȘI. Cât a ajuns să coste un kg de lobodă. Joacă în Liga cărnurilor
Oficialii retailerului mai subliniază și faptul că achiziționarea de produse la nivel local este o strategie. Penny și-a propus să investească în produse românești după ce și-a dat seama de preferințele clienților.
CITEȘTE ȘI. Locurile foarte aproape de Câmpulung, unde se vând pe bandă rulantă cei mai demențiali cozonaci de casă
„Decizia de a achiziţiona produse la nivel local face parte din strategia noastră de investiţii. Alegem să investim în produse româneşti pentru că am ajuns să cunoaştem dorinţele clienţilor noştri.“, mai spun oficialii Penny Market.