Ce produs de la LIDL dispare în câteva minute de pe rafturi. Asta după ce este adus în magazin. Crema tartinabilă de fistic de la Lidl a devenit extrem de populară. Aceasta epuizându-se aproape zilnic și generând un val de entuziasm pe rețelele sociale. În special pe TikTok. Recent, acest produs a apărut și în magazinele Kaufland. Aici se vinde cu o reducere de 20% față de prețul obișnuit.
Vorbim aici de crema din fistic care se găsește în câteva supermarketuri din țară. Cel mai cunoscut retailer care o comercializează este Lidl, unde apare în „Săptămâna italiană” la prețul de 13 lei.
Produsul dispare în doar câteva ore de pe rafturi, după cum au semnalat mai mulți utilizatori pe TikTok, care își anunță constant urmăritorii când se reface stocul.
CITEȘTE ȘI. Produsul de 2 LEI după care încă mai aleargă lumea și strânge cozi ca pe vremea lui Ceaușescu
Unii, însă, nu cumpără crema doar pentru consum.
Ilinca Mihordea, o utilizatoare de TikTok, a descoperit pe Vinted, platformă pentru vânzări de haine second-hand, crema de fistic de la Lidl. Cel care a postat-o, cerea un preț aproape dublu.
CITEȘTE ȘI. Evenimentul așteptat cu sufletul la gură. Când se deschide Târgul de Crăciun
Crema de la Lidl se vinde și pe OLX
OLX este o altă platformă online de vânzare-cumpărare de unde poți să cumperi mai multe sortimente de cremă de fistic, de la mai multe branduri, inclusiv cea de la Lidl. Prețurile din anunțurile de vânzare pentru crema de fistic diferă de la un utilizator la altul, cea mai ieftină fiind 25 de lei și cea mai scumpă, 85 de lei.
CITEȘTE ȘI. Locul unde se construiește un supermarket celebru în România, pe DN 73 în Schitu Golești
Nebunia cu crema de fistic a apărut o dată cu promovarea ciocolatei cu fistic și cataif. În România promovarea a fost făcută inclusiv de vedete precum Andra și Antonia, pe TikTok, unde au adunat, împreună, milioane de vizualizări la videoclipurile postate.
Ulterior, ciocolata din Dubai s-a viralizat pe rețele sociale: utilizatorii au început să caute rețete sau locații de unde o pot cumpăra.
CITEȘTE ȘI. O firmă mare, internațională din Câmpulung Muscel face angajări. Pachet generos de beneficii pentru angajați
Cozonac, clătite, cheesecake, croissant Dubai
Cofetăriile, ciocolateriile și creatorii de conținut au văzut rapid în trendul ciocolatei Dubai o oportunitate de făcut vizualizări și atras clienți sau urmăritori, astfel că au reinventat și alte deserturi în forma „Dubai” – adică cu cataif și fistic.
View this post on Instagram
Unul dintre creatorii de conținut, care are și o afacere în domeniul patiseriei, și care a speculat isteria ciocolatei din Dubai este Elian Miță, EmSweets pe rețelele de socializare. Antreprenorul care are 1,4 milioane de urmăritori pe TikTok a creat o cutie cu mai multe dulciuri în stil Dubai: cheesecake, croissant, ciocolată, ecler, macarons.
@elianmita Eu cred ca următoarea varianta o sa va placa mai mult… dar ramane de vazut. Avem gemulet de Halloween, dar toate detaliile le postam pe instagram #emsweets
Nu este totuși singurul care a încercat reinterpretarea dulciurilor clasice, fiind mai mulți utilizatori de TikTok care și-au postat rețetele de croissante, cheesecake-uri sau clătite cu cataif și fistic.
CITEȘTE ȘI. Abonează-te la canalul de WhatsApp – Ziarul din Muscel și află primul cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Ziarului din Muscel și pe pagina de Facebook, pe grupul Cititorii Ziarului din Muscel, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp.