Cea mai mișto cremă de față o găsiți la LIDL și costă până la 10 LEI. E dovedită asta! Crema de față de la Lidl este mai bună decât produsele de lux. O bună îngrijire pentru pielea uscată nu trebuie să fie costisitoare. Acest lucru a fost demonstrat acum de Stiftung Warentest. Dintre toate companiile, Lancôme a fost cea mai criticată.
Produsele de la magazinele de reduceri pot ține cu ușurință pasul cu produsele scumpe de marcă. Stiftung Warentest a ajuns acum la această concluzie surprinzătoare. Acesta a analizat 14 creme de zi pentru pielea uscată, inclusiv produse de la mărci cunoscute, farmacii și comercianți cu amănuntul.
Cea mai mișto cremă de față o găsiți la LIDL și costă până la 10 LEI. E dovedită asta!
Printre mărcile incluse s-au numărat Weleda, Cien (Lidl), Lancôme, Florena și Alterra (Rossmann). Prețurile produselor au variat între 1,65 euro și 60 de euro. În final, doar o singură cremă a primit calificativul „foarte bine” în ceea ce privește hidratarea.
Diferitele creme de zi au fost testate timp de două săptămâni de un total de 22 de participante cu vârste cuprinse între 20 și 70 de ani. „Am măsurat apoi care cremă a fost cea mai bună în ceea ce privește hidratarea pielii”, explică Stiftung Warentest.
CITEȘTE ȘI. Apa de parfum de la LIDL care se vinde cu doar 2,5 euro și este la mare căutare în rândul doamnelor și domnișoarele din România
Cu toate acestea, în evaluare au fost incluse și aplicarea și senzația pe piele, precum și declarația, afirmațiile publicitare și ambalajul. Stiftung Warentest a analizat, de asemenea, calitatea microbiologică a cremelor și a examinat dacă acestea conțin siliconul D5, o substanță critică pentru mediu.
În cele din urmă, unsprezece din cele 14 creme de zi au obținut calificative generale „bune”, inclusiv produse ieftine de farmacie. Un produs de la un discounter care costa 1,65 euro s-a clasat pe locul al treilea. Trei creme au primit doar calificativul „satisfăcător” – toate acestea se numără printre cele mai scumpe patru borcane din test.
CITEȘTE ȘI. Paște 2024. Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl, Carrefour, Auchan și Mega Image
Cele mai bune produse cosmetice naturale din test au ajuns pe locul al patrulea: Crema de la Alterra, marca proprie a Rossmann, ca și produsele testate de la L’Óreal Paris, Sebamed și Weleda, a primit calificativul „bun (2,1)”.
Cu toate acestea, trei creme au primit doar calificativul „satisfăcător” din partea tesatorilor. Probabil că cel mai dezamăgitor rezultat a fost obținut de marca de lux Lancôme de la L’Oréal. Crema de zi Lancôme – cu un preț de 23,10 euro – a aterizat pe ultimul loc, aducând în urmă în evaluare. „Costă de paisprezece ori mai mult decât crema de la Lidl, nu obține decât un rezultat satisfăcător în ceea ce privește hidratarea și este, de asemenea, ambalată într-un ambalaj înșelător”, potrivit Stiftung Warentest.
CITEȘTE ȘI. SRI face angajări pe bandă rulantă. Posturile pentru care puteți aplica până la sfârșitul lunii Mai
Cea mai scumpă cremă din test, Fresh Cream Rich de la Ringana, la prețul de 60 de euro, a aterizat la mijlocul clasamentului. Sursa: Heute.at.
Urmărește știrile Ziarului din Muscel și pe pagina de Facebook, pe grupul Cititorii Ziarului din Muscel, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp.