Cele mai îndrăgite magazine ale momentului. PEPCO golește tot, după o schimbare a anului 2025. Cumpărătorii stau zilnic la coadă pentru a cumpăra articole de îmbrăcăminte la preţuri mici, decoraţiuni, ustensile de bucătărie sau orice alt obiect util într-o locuinţă.
De curând, retailerul a anunţat o schimbare care îi va aduce şi mai multe vânzări. Decizia este una care îi va ajuta şi pe cei care nu au magazine fizice în apropiere, susţin oficialii. Mai exact, Pepco ar putea deveni şi magazin online în curând.
CITEȘTE ȘI. TWINGO E-TECH ELECTRIC. Când va fi lansat? Ce preț de piață va avea la lansare?
Luna decembrie a însemnat pentru magazinele Pepco din România golirea rafturilor. Românii au cumpărat în număr record decoraţiuni, brazi artificiali, rechizite, activititati pentru copii, dar şi haine. Cozile uriaşe nu i-au deranjat pe cei care au dorit să achiziţioneze produse la preţuri mult mai mici decât în alte magazine. Din fericire, acestea ar putea rămâne o amintire, după decizia luată de retailer.
Mai exact, magazinul ar putea trece şi în varianta online, ceea ce înseamnă că mai mulţi clienţi vor avea acces la produsele preferate. Desigur, acest sistem vine cu o mare provocare: stocul produselor, care ar putea fi greşit pe platforma online.
CITEȘTE ȘI. Se închid supermarketurile KAUFLAND. Vezi dacă cel din apropierea ta este vizat!
„Nu ne-am hotărât încă, dar suntem în faza de testare. Pentru noi, este important să găsim un model sustenabil care să nu dezamăgească clienții. Dacă vom implementa un sistem de click-and-collect sau vom livra la domiciliu, trebuie să fie foarte bine pus la punct. De exemplu, avem provocări legate de stocuri: dacă avem 10 bucăți dintr-un produs, acestea pot dispărea rapid din magazin fizic înainte ca sistemul să înregistreze o comandă online.
CITEȘTE ȘI. Taxe usturătoare pe stilul de viață. ANAF-ul va spiona toate tranzacțiile cu cardul
Dacă nu implementezi corect, riști să pierzi încrederea clienților. Noi explorăm opțiuni care să aducă valoare fără a afecta vânzările actuale”, a transmis Bogdan Grigoriu, director regional de operațiuni.
Aşadar, rămâne de văzut ce soluţie vor găsi şefii Pepco din România pentru a reuşi să pună în aplicare varianta online a celui mai îndrăgit magazin din ţară.
CITEȘTE ȘI. Abonează-te la canalul de WhatsApp – Ziarul din Muscel și află primul cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Ziarului din Muscel și pe pagina de Facebook, pe Youtube pe grupul Cititorii Ziarului din Muscel, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp.