Cine e omul de afaceri care a cumpărat CESARUL, apendicele lui ARO. Ce se va întâmpla în zonă! Antreprenorul are legături cu orașul Câmpulung și vrea să investească serios în zonă.
Ajunsese o ruină. După ce fabrica producătoare de mașini de teren românești a intrat în faliment a fost vândută bucată cu bucată la prețuri foarte mici.
CESAR a fost vândută firmei AMROM AUTOMOTIVE SRL pentru 3.660.000 lei. A funcționat o perioadă după care a apărut anunțul pe poartă că este de vânzare. Haideți să ne împrospătăm memoria și să ne întoarcem în 2006. Mai precis, pe 15 iunie 2006, când simbolul Câmpulungului care a făcut istorie, societatea ARO, a intrat în faliment.
Cine e omul de afaceri care a cumpărat CESARUL, apendicele lui ARO. Ce se va întâmpla în zonă!
La doar un an, mai precis, pe 4 mai 2007 a apărut cumpărătorul platformei ARO. Și s-a derulat practic, cel de-al doilea moment istoric după cel din 2003.
Atunci când statul român prin APAPS, a înstrăinat ARO firmei CROSSLANDER pentru suma de 150.000 de dolari.
La al treilea termen al licitației, ARO, a fost vândut societății LANDMARK MANAGEMENT, din București. Cel care s-a prezentat la Câmpulung pentru a prelua o parte dintre active a fost Sergiu Filip -director general și administrator.
Atunci, prețul real la care s-a vândut ARO a fost de 53.256.000 lei, echivalentul a 16 milioane euro.
Pe 4 mai 2007, cumpărătorul a achitat garanția de 10%. Cel care a cumpărat ARO prin intermediul firmei LANDMARK MANAGEMENT a fost omul de afaceri, Nicolae Rațiu. Nimeni altul decât fiul fostului lider țărănist Ion Rațiu.
CITEȘTE ȘI. Un cunoscut om de afaceri a cumpărat CESARUL, apendicele lui ARO
În 2009, pe 23 decembrie, Ziarul Financiar titra: „NICOLAE RAȚIU READUCE PE PIAȚĂ BRANDUL ARO”
„Reprezentanții companiei LANDMARK MANAGEMENT care a preluat în anul 2007, licențele de fabricație și platforma industrială ARO Câmpulung au declarat că în cursul anului viitor (2010) că ar putea începe producția de echipamente și utilaje sub marca ARO.
CITEȘTE ȘI. Au fost scoase la vânzare halele situate pe fosta platformă Aro Campulung
Iar campania de marketing pentru promovarea brandului ARO va începe în vară. Apoi s-a ales praful de ruine. Acum fostul Centru de Studii pentru automobilismul românesc, CESAR și-a găsit un cumpărător. Emblema al creativității inginerești de la ARO. Locul unde s-au modelat prototipuri îndrăznețe. Locul unde s-au proiectat soluții tehnice inovative a intrat pe mâinile familiei Răuțoiu, cunoscuți ca și constructorii Bulevardului Pardon. Fiind vorba despre o afacere privată nu se cunoaște prețul achiziției și nici uitilitatea avută în vedere de noul proprietar.
Familia Răuțoiu mai este un mai vechi investitor pe fosta platformă ARO, prin achiziția fostei hale motor și a unui teren în vecinătate de aproape 10.000 metri pătrați. Se pare că vechiul CESAR va fi introdus în circuitul economic.