Cum arată și ce preț are vârful de gamă, cel mai scump de la Renault. E WOW.
Rafale a fost prezentat în iunie 2023 la Paris Air Show din Le Bourget (link către dosarul de presă). Este unul dintre momentele culminante ale planului Renaulution, un simbol al mutării mărcii pe o piață superioară și dovada că Renault are modele potrivite pentru clienții din fiecare categorie.
CITEȘTE ȘI. Bijuteria electrică de la RENAULT. Ce preț are și ce surprize le-a pregătit clienților?
Designul său captivant de SUV coupé promite experiențe intense la volan și acordă noi valențe plăcerii de a conduce, datorită sistemului hibrid de propulsie și șasiului care setează standardele, ambele tehnologii avându-și bazele în pasiunea și expertiza inginerilor Renault.
CITEȘTE ȘI. Veste uriașă. Se plătesc 719 lei de persoană în România. Data când intră banii pe carduri
Un SUV coupé îndrăzneț și dinamic
Rafale E-Tech full hybrid are 4,71 metri lungime, 1,86 metri lățime și 1,61 metri înălțime și este construit pe platforma CMF-CD. Proporțiile sale ideale și personalitatea puternică împing plăcerea de a conduce la niveluri superioare. Și pasagerii se vor bucura, de asemenea, de plimbare în acest SUV coupé generos, ce prezintă tehnologii inovatoare. Al doilea rând este spațios, având o rază a genunchiului de 302 mm și spațiu pentru cap de 880 mm – în ciuda siluetei coupé a vehiculului.
CITEȘTE ȘI. Locul unic și renumit din Grecia unde românii pot ajunge zbor charter direct
O caracteristică de ultimă generație este plafonul panoramic Solarbay® (link către povestea Solarbay) care utilizează tehnologia PDLC (Polymer Dispersed Liquid Cristal) pentru a deveni opac sau transparent la cerere, prin Google Assistant sau un comutator.
Cum arată și ce preț are vârful de gamă, cel mai scump de la Renault. E WOW
Sistemul de propulsie puternic și eficient de 200 cp al Renault Rafale, combinat cu o cutie multimodală, plasează autonomia mașinii la capătul superior al segmentului (până la 1.100 km), iar consumul și emisiile de CO2 la limita inferioară (4,7 litri și 105 grame de CO2 / km).
CITEȘTE ȘI. Anunț de ultimă oră. Este ilegal pentru toți românii cu telefoane mobile
Șasiul său proiectat cu precizie oferă senzații de neegalat la volan, amplificate de sistemul de tracțiune 4CONTROL Advanced de la Renault. Roțile motoare spate sunt standard în echiparea Esprit Alpine și îmbunătățesc semnificativ manevrabilitatea, astfel încât șoferul să poată conduce cu ușurință prin oraș și să negocieze viraje la viteze mai mari.
Sistemul de infotainment scalabil OpenR Link este deschis, conectat și de neegalat. Șterge linia dintre viața online din afară și din interiorul mașinii, având capabilități Google încorporate și peste 50 de aplicații disponibile.
CITEȘTE ȘI. Hmmm. Cât primești de la bancă pentru un credit ipotecar, dacă ai un salariu de 5000 lei?
Până la sfârșitul anului, Renault va adăuga și o versiune E-Tech 4×4 de înaltă performanță de 300 CP, pentru a duce plăcerea de a conduce la noi înălțimi. Această versiune va veni cu un motor electric suplimentar care alimentează roțile din spate și cu setări specifice pentru șasiu.
Prețuri și gamă pentru Rafale E-Tech full hybrid
Rafale E-Tech full hybrid vine standard cu o serie de echipamente, iar gama cuprinde un sistem de propulsie E-Tech full hybrid de 200 CP și două niveluri de echipare: Techno și Esprit Alpine.
CITEȘTE ȘI. UIMITOR. Cel mai mare pod din România care oferă imagini spectaculoase este într-o comună din Argeș. Decorul e WOW
Urmărește știrile Ziarului din Muscel și pe pagina de Facebook, pe grupul Cititorii Ziarului din Muscel, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp.