De anul viitor certificatul fiscal de la primărie se obține electronic! Consilierii locali din Câmpulung au adoptat o hotărâre care să ușureze accesul cetățeanului la unele servicii oferite de primăria Câmpulung.
De anul viitor se va pune la punct comunicarea on-line cu contribuabilii scutiţi de drumuri şi cozi pe la birouri.
Primarul Liviu Ţâroiu a anunţat, în premieră, cât de mult intenţionează să uşureze obţinerea documentelor de către solicitanţi. „Dacă vreţi un certificat fiscal, îl puteţi avea electronic”, le dă primarul o veste bună câmpulungenilor obişnuiţi cu deplasările la primărie.
La şedinţa Consiliului Local din 29 noiembrie 2018, s-a consumat un pas în ceea ce se doreşte simplificarea procedurii pentru contribuabili, mai întâi persoane juridice, care pot transmite electronic solicitările şi tot aşa le şi vor primi.
Aleşii au fost solicitaţi să aprobe „Lista actelor administrative fiscale, a actelor de executare şi a altor acte emise de organul fiscal local, care pot fi comunicate prin mijloace electronice de transmitere la distanţă sau tipărite prin intermediul unui centru de imprimare masivă, valabile fără semnătura persoanelor împuternicite şi ştampila organului fiscal, care vor purta semnătura electronică extinsă bazată pe un certificat calificat al organului fiscal local.”
Totodată, s-a aprobat şi procedura de comunicare a actelor administrative fiscale, a actelor de comunicare şi a altor acte emise de organul fiscal local, prin mijloace electronice de transmitere la distanţă. Adică prin e-mail sau fax.