DEZASTRU. Drumul morții, cel mai periculos și extrem de tranzitat se închide, pentru a nu se transforma într-un coșmar. Lucrările la ultimele tronsoane de autostradă Sibiu – Pitești sunt îngreunate, conform surselor SIBIU INDEPENDENT, de faptul că Valea Oltului, DN7, este deschisă circulației rutiere. Conform surselor noastre, constructorul a cerut Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere închiderea totală a DN7, zona Valea Oltului pentru a se putea detona anumite secțiuni.
CITEȘTE ȘI. Perioada nouă care va scoate pensionarii din sărăcie
Lucrările ample de infrastructură demarate la autostradă presupun și detonări de segmente de munte. Acestea nu se pot desfășura în siguranță cu traficul deschis pe DN7 zona Valea Oltului.
Conform surselor SIBIU INDEPENDENT constructorii au cerut închiderea acestui tronson. Încă nu s-a luat nicio decizie la Ministerul Transporturilor și nici la CNAIR, dar se discută opțiunea închiderii temporare pe parcursul unor zile sau totală pe o perioadă.
DEZASTRU. Drumul morții, cel mai periculos și extrem de tranzitat se închide, pentru a nu se transforma într-un coșmar
CITEȘTE ȘI. Anunț mega important pentru persoanele care reciclează ambalaje SGR
DN 7 Valea Oltului cel mai important drum din România, unde se produc cel mai multe accidente mortale fiind extrem de tranzitat.
CNAIR ia în considerare închiderea circulației pe Valea Oltului începând cu data de 8 iulie. O decizie finală va fi luată în următoarele zile. Lucrările pe Lotul 2 al Autostrăzii A1, între Boița și Cornetu, se desfășoară pe un tronson de 30 de kilometri, considerat cel mai dificil de pe această autostradă, datorită reliefului și numeroaselor viaducte și tuneluri necesare.
CITEȘTE ȘI. Cum să îți răcorești casa pe caniculă cu cel mai ieftin produs din farmacie. E salvator
„Haideți să vă dau o veste tare, pe care autoritățile încă nu au îndrăzneala să o facă publică: Începând cu data de 08 iulie se va închide Valea Oltului între orele 06.00-20.00, pentru o perioadă de 30 de zile! Deși Serviciul Rutier Sibiu nu a fost de acord, au venit cu o altă soluție pentru lucrările ce se desfășoară la autostradă în zona Boița, CNAIR București a considerat că oamenii acceptă orice!
CITEȘTE ȘI. Cea mai urâtă construcție de pe TERRA este în buricul Argeșului din România
Exista posibilitatea ca, în zonă unde se efectuează defrișarea și crearea unui prim culoar, constructorul să monteze parapet de protecție. Astfel, se înlătura pericolul de a ajunge lemn sau piatră în drumul național. Dacă acum se închide un coridor paneuropean, ce facem când se va trece la construcția efectivă a platformei autostrăzii?! Incompetenții sunt tot în funcțiile publice!”, a scris Marian Răduinea, pe Facebook.
Lucrările de defrișare au început în ianuarie 2024, iar în primăvară, directorul general CNAIR, Cristian Pistol, a anunțat că aceste lucrări, alături de cele de pe DN 7 Valea Oltului, se vor desfășura cu restricții de circulație și vor dura inițial una-două luni.
CITEȘTE ȘI. Hai pe canalul nostru de Whatsapp. Pași foarte simpli
În prezent, autoritățile iau în considerare închiderea circulației pe Valea Oltului pentru a facilita desfășurarea lucrărilor. O alternativă analizată este închiderea secvențială a DN 7, pentru perioade de 20-30 de minute, pentru a permite defrișarea.
CITEȘTE ȘI. Porumbul fiert și langoșile ungurești sunt un lux la Bran. Cu câți euro se vând?
Închiderea principalei rute către vestul țării în plină vară ar putea afecta semnificativ atât turiștii care se află în concediu și intenționează să tranziteze zona, cât și transportatorii. Aceștia ar avea ca alternative doar Valea Prahovei și DN 1A Cheia Săcele, ruta București – Brașov, unde deja există restricții pentru camioane în weekend și în timpul zilei de luni până vineri.
Urmărește știrile Ziarului din Muscel și pe pagina de Facebook, pe grupul Cititorii Ziarului din Muscel, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp.