Ești în căutarea unui loc de muncă? Vrei să devii inspector? Ai ocazia să ocupi unul din cele opt posturi vacante scoase la concurs de către DGASPC Argeș. Iată toate detaliile concursului:
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Argeș organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează:
- Serviciul Management de Caz pentru Copil:
- 2 funcţii publice de execuţie de inspector, grad profesional principal;
- 1 funcţie publică de execuţie de inspector, grad profesional asistent.
- Serviciul de Intervenţie în Situaţii de Abuz, Neglijare, Trafic, Migraţie, Repatrieri şi Telefonul Copilului:
- 2 funciii publice de execuţie de inspector, grad profesional asistent;
- Serviciul Evidenţă şi Plată Prestaţii Sociale:
- 1 funcţie publică de execuţie de inspector debutant:
- Biroul Financiar, Contabilitate, Salarizare:
- 1 funcţie publică de execuţie de inspector, grad principal;
- Serviciul Evaluare Complexă a Copilului cu Dizabilităţi:
- 1 funcţie publică dc execuţie de inspector, grad principal.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 15 decembrie 2016, ora 10:00: proba scrisă;
- data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Argeș, din Pitești, Calea Drăgășani nr. 8, et. 1, telefon 0248/271131, 0248/271220.