TELECLUB SRL SRL Bucureşti, firma de teleshopping care activează sub brandul TELESTAR DIRECT MARKETING, şi-a cerut insolvenţa, menţionând că intenţionează să depună un plan de reorganizare. Firma controlată de grecul Georgios LAZOPOULOS are datorii totale de peste 13,5 milioane de lei, probabil o parte dintre acestea către televiziunile care au oferit spaţii de reclamă. Statul român are de recuperat de la această companie de teleshopping aproape 12 miliarde de lei vechi. Instanţa a stabilit data de 20 august 2014 drept termen limită de depunere a cererilor de admitere a creanţelor, tabelul preliminar al creditorilor urmând a fi comunicat la 3 septembrie 2014. După soluţionarea eventualelor contestaţii, tabelul definitiv al creanţelor va fi afişat la 17 septembrie 2014. Prima Adunare a creditorilor se va desfăşura la data de 9 septembrie 2014.
Datorii enorme către furnizori şi statul român
Sub denumirea de TELESTAR DIRECT MARKETING, firma este una din companiile de teleshopping care vinde cam orice, produsele din oferta acesteia cuprinzând gamele “casă şi bucătărie”, “slăbit şi frumuseţe”, “sănătate”, “sport şi fitness”, “familie şi divertisment” etc., cu accent pe produsele pentru slăbit. În condiţiile în care produsele promovate în cadrul reclamelor specifice difuzate de mai multe posturi de televiziune sunt de o calitate îndoielnică, luate la preţuri de nimic de prin China, firma a “reuşit” ca în ultimii şase ani fiscali să raporteze doar pierderi şi datorii semnificative, în ciuda unor cifre de afaceri de care ar fi mulţumite şi companii care chiar produc ceva util.