4.6 C
Campulung Muscel
vineri, 22 noiembrie, 2024

Huawei a lansat prima sa maşină electrică. E cea mai șmecheră și stă în față la autonomie

Alte Știri

Huawei a lansat prima sa maşină electrică. E cea mai șmecheră și stă în față la autonomie. Noul model chinezesc debutează cu un consum excepţional de mic, raportat la talia sa, şi o autonomie de peste 850 km!

Maşina are 4,97 metri lungime, deci e un concurent direct pentru Tesla Model S. Însă eficienţa în consum promite a fi mult mai bună, cu o medie de doar 12,4 kWh/100 km! Practic, e un consum pe care-l ating electricele compacte, de talia lui Renault Zoe. În timp ce Tesla Model S atinge de obicei în jur de 15 kWh/100 km în mâinile celor mai grijulii şoferi. Precum proprietarul de Tesla Model S care a parcurs 1,9 milioane de km din reportajul nostru, şi care în ultimele 1,2 milioane de km are o medie de consum de 15,4 kWh/100 km.

Cu cine ați vota la funcția de primar al municipiului Câmpulung Muscel dacă mâine ar fi alegeri locale?

  • Elena Lasconi - USR (47%, 4.173 Votes)
  • Georgică Mădulărea - PSD (34%, 3.001 Votes)
  • Andrei Dobrescu - AUR (10%, 860 Votes)
  • Norris Măgeanu - PNL (6%, 494 Votes)
  • Gabriel Marcu - Forța Dreptei (4%, 312 Votes)

Total Voters: 8.840

Loading ... Loading ...

Huawei a lansat prima sa maşină electrică. E cea mai șmecheră și stă în față la autonomie

Noul model chinezesc debutează cu o arhitectură de 800 volţi, ceea ce-i permite puteri de încărcare mai mari. În 15 minute, acesta poate pune suficientă energie pentru 430 km. Dacă e să calculăm în raport cu consumul de 12,4 kWh/100 km, asta ar însemna circa 53,3 kWh puşi în 15 minute. Iar asta rezultă într-o putere medie de încărcare de circa 213 kW, ceea ce nu e tocmai un record.
Luxeed S7 are şi un coeficient aerodinamic foarte bun, de 0,203, mai bun decât Tesla Model S. Puterea motoarelor nu e foarte mare, versiunea de top având 365 kW în total, sau 496 CP. În schimb, autonomia aceleiaşi versiuni de top e de 630 km în ciclu chinezesc, având o baterie de 82 kWh.
Pe lângă asta, mai există 3 versiuni cu tracţiune spate şi 215 kW putere. Diferenţa între ele fiind în mărimea bateriei — 62 kWh, 82 kWh sau 100 kWh. Versiunea de 62 kWh va atinge 550 km autonomie. În timp ce cea de 100 kWh va ajunge la 855 km autonomie, în acelaşi ciclu chinezesc de calculare.
La fel de atractive sunt şi preţurile, care încep de la doar 35.200 dolari pentru versiunea incipientă şi ajunge la 49.300 dolari pentru versiunea de top.
Ultimele Știri

Echipa PSD Argeș, la Mechrom Mărăcineni. Ne mândrim cu liderii mondiali în producția de componente pentru biciclete!

Echipa PSD Argeș, la Mechrom Mărăcineni. Ne mândrim cu liderii mondiali în producția de componente pentru biciclete! Echipa de...

Alte știri din aceeași categorie