Direcţia Generală pentru Evidenţa Persoanelor Argeş organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacante de inspector, clasa I, gradul profesional principal, nivelul studiilor S, la Compartimentul Financiar Contabil.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic;
- cunoştinţe operare PC: nivel mediu;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 05 mai 2015, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
- 20 mai 2015, ora 10.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor operare PC;
- 20 mai 2015, ora 11.00: proba scrisă;
- 22 mai 2015, ora 11.00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obţin la sediul instituţiei din municipiul Piteşti, bd. Republicii nr. E3C, telefon 0248/210.359.