Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor publice de execuţie vacante, din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Argeş, după cum urmează:
- auditor, clasa I, grad profesional asistent;
- auditor, clasa I, grad profesional principal.Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- auditor, clasa I, grad profesional asistent:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.
- auditor, clasa I, grad profesional principal:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
Candidaţii declaraţi admişi în urma promovării concursului, vor putea fi numiţi în funcţiile publice de execuţie cu respectarea prevederilor punctului 2.3.4.1.1 din Normele generale privind exercitarea activităţii de audit public intern din 11.12.2013 aprobate prin Hotărârea nr. 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activităţii de audit public intern.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 04 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
- data și ora interviului vor fi comunicate ulterior. Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.
Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante de şef birou Audit din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Argeş.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţe economice;
- studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 04 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
- data și ora interviului vor fi comunicate ulterior. Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.
- auditor, clasa I, grad profesional asistent: