Chiar dacă nu mai are nimic estetic din marca ARO produsă la uzina de la Câmpulung, studenţii de la Iaşi au terminat maşina care îşi propune să ne aducă aminte de ceea ce a fost, cândva, marca ARO produsă la Câmpulung. Şi pentru că, deşi s-a ales praful şi nu a mai rămas nimic din uzina ARO, lucrurile sunt încă complicate cu drepturile de folosinţă a numelui, tinerii au ales ca numele noului model să fie iARO Camarad Army. Automobilul a fost terminat în cele din urmă şi nu seamănă cu nimic din ceea ce vedem acum pe străzi, scrie zdi.ro. Este fără îndoială o maşină nouă şi inovatoare, în totalitate realizată în România. Caroseria este una de tip pick-up cu 2 locuri, dar, aparent, va urma şi o versiune cu o cabină dublă şi 4 portiere. Nu ştim ce se ascunde sub capotă, dar se zvonea iniţial că este motorul de Toyota cu care erau echipate unele modele de ARO 244 destinate exportului. Designul este făcut de Ceauşu Silviu, este luat după modelul IMS, dar cu linii mult mai modernizate, mai agresive. Echipa care contribuie la dezvoltarea proiectului iARO Camarad este formată din: Departamentul Management: prof. Sachelarie Adrian, prof. Ursescu Gabriel, stud. Calancea Gabriel Departamentul Design: Ceauşu Silviu Departamentul Proiectare 3D: Ceauşu Silviu, Stanciu Sorin, Ştefănoaea Nicolae, Băniţă Mădalin Departamentul Relaţii cu publicul: Botu Mădalina Departamentul Contabilitate şi Legislaţie: Finariu Lucian Departamentul Sponsorizare: Dubei Roxana, Zaharia Iulian, Ghiurca Dumitrita, Alina Pinzari, Fediuc Mihail Departamentul Administraţie: Duminică Alexandru Departamentul Motor şi Transmisie: Calancea Gabriel, Levarda Bogdan, Khoury Jony, Petros Balius Departamentul Suspensie şi Frânare: Calancea Gabriel, Levarda Bogdan Departamentul Sasiu şi Caroserie: Ceauşu Silviu, Ababei Ion Departamentul Electrică: Bocu Eduard Victor Departamentul Auxiliare şi Confort: Palanciuc Vlad Este un proiect foarte mare şi foarte greu, de aceea totul trebuie să fie organizat pe departamente