Mărcile chinezești cu linii hibride atrag ca un magnet clienții. Costă mai puțin ca mașinile pe benzină. Tendința emergentă poate oferi o licărire de speranță pentru producătorii auto mondiali, cum ar fi Toyota (7203.T) și Honda. Cele care urmăresc strategii de electrificare „în mai multe direcții”, deoarece vânzările de vehicule electrice (EV) își pierd avânt în Europa și SUA. Parțial din cauza faptului că sunt costuri mari pentru finanţarea auto.
O treime din vânzările totale de vehicule ale Toyota, cel mai vândut producător de automobile din lume, sunt deja hibride. Iar compania a raportat o creștere de 34% a vânzărilor de hibride în cele șase luni până la sfârșitul lunii septembrie. Depășind creșterea cu 9% a veniturilor totale.
Acum aveți platforma la îndemână pentru ca anunțul dumneavoastră să apară în ziarul nostru. Puteți stabili singuri, durata apariției. E interesant nu? Trebuie doar să intrați pe ziaruldinmuscel.ro, la rubrica MICA PUBLICITATE, apoi să vă adăugați anunțul cu doar 3 lei.
Mărcile chinezești cu linii hibride atrag ca un magnet clienții. Costă mai puțin ca mașinile pe benzină
Experții avertizează că mărcile străine se confruntă acum cu o amenințare tot mai mare din partea rivalilor chinezi. Cei care au cucerit piața internă hibridă și caută peste ocean, încurajate de puterea lor ca producător de vehicule electrice cu cel mai mic cost din lume, după investiții mari în lanțurile de aprovizionare.
În Statele Unite, majoritatea sistemelor de propulsie hibride se vând cu o sumă premium de 1.500 până la 2.000 de dolari la modelele cu ardere. Dar în China, unele mașini hibride sunt oferite cu o uşoară reducere la modelele pe benzină şi pot fi cu până la 23% mai ieftine decât vehiculele electrice pure.
Acum aveți platforma la îndemână pentru ca anunțul dumneavoastră să apară în ziarul nostru. Puteți stabili singuri, durata apariției. E interesant nu? Trebuie doar să intrați pe ziaruldinmuscel.ro, la rubrica MICA PUBLICITATE, apoi să vă adăugați anunțul cu doar 3 lei.
Acest avantaj de preț îi determină pe consumatorii chinezi către modele hibride. Cele care funcționează aproape ca vehiculele electrice pure atunci când sunt folosite pentru navetă zilnică scurtă, consumând puțină benzină, au spus analiștii.
„Oamenii acceptă din ce în ce mai mult ideea ca o mașină poate fi echipată atât cu un motor electric, cât și cu un motor pe benzină. Deoarece acestea sunt extrem de complementare”, a spus Xu Min, profesor la Institutul de Vehicule Inteligente al Universității Jiao Tong din Shanghai.
„Acolo unde motorul pe benzină are eficiență scăzută, putem compensa cu motorul electric”. Două tipuri de hibrizi – plug-in hybrid (PHEV) și hibrid cu autonomie extinsă (EREV) – se bucură de o cerere puternică. Livrările lor combinate crescând cu 85% și depășesc o creștere de 14% a vânzărilor de mașini pur electrice în acest an, au arătat datele din industrie. Continuarea o găsiți AICI.