Modernizarea DN 73 Pitești-Brașov blocată de constructori. Bulgarii puși pe fugă.
CNAIR prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Brașov a scos la licitație un contract de aproximativ 15 milioane lei pentru supervizarea lucrărilor de modernizare pe DN 73 Pitești-Brașov, un drum european cu lucrări începute în urmă cu 10 ani, dar efectuate doar pentru loturile Pitești (Mioveni) -Câmpulung respectiv Brașov-Cristian-Râșvov.
CITEȘTE ȘI. DN 73 care leagă Argeșul de Brașov blocat de 10 ani în hârtii
Singura lucrare majoră în ultimii ani pe DN 73 Pitești-Brașov a fost execuția noului pod peste Dâmbovița de la Podu Dâmboviței (Argeș) înlocuind un pod vechi din 1888.
Modernizarea DN 73 Pitești-Brașov blocată de constructori. Bulgarii puși pe fugă
Pentru lotul Câmpulung-Fundata (38 km.) lotul greu cu serpentine din județul Argeș contractul de aproximativ 400 de milioane lei este contestat de Strabag la CNSC (deși are o primă decizie favorabilă) după ce CNAIR a desemnat câștigător un constructor din Bulgaria (detalii aici). Pentru lotul mai ușor, Fundata-Bran-Brașov (36 km.) din județul Brașov, contractul de execuție va fi semnat cu Viarom.
CITEȘTE ȘI. Bulgarii intervin în forță pe culoarul Rucăr – Bran. Drumul rușinii atrage atenția la maximum
Cele două contracte pentru supervizare lucrări au o valoare cuprinsă între 6,6 și 7,8 milioane lei, iar durata de supervizare este de 82 de luni reprezentând 18 luni execuție, 60 de luni garanție, iar alte 4 luni reprezintă perioada post-garanție.
CNAIR a desemnat câștigător un constructor din Bulgaria
Pe DN 73, drum european care face legătura între Muntenia și Sudul Transilvaniei lucrările executate în cadrul vechiului contract cu Azvi au fost oprite la doar 50 % la rezilierea contractului, dupăm cum arată documentația pe care a consultat-o Economedia. Ofertele la contractul pentru dirigenție de șantier pot fi depuse până pe 15 martie 2024. Continuarea o găsiți AICI.