Prima competiție și poate ultima pentru un câmpulungean! Cunoscut pentru fani cu numele de Fly, a zburat cu mașina până a ajuns cu roțile în aer. Este de înțeles de ce primarul Liviu Țâroiu a refuzat categoric să fie copilotul lui Mihai Bulugea, la această competiție automobilistică.
Aproximativ 3000 de spectatori au venit la regalul automobilistic de la Câmpulung, de pe traseul Lerești Voina. La final, au rămas câteva sute, împătimiți ai sportului cu motor, care au înfruntat reprizele de ploaie torențială. Trofeul Câmpulung Muscel 2016, organizat de Clubul Sportiv Brothers Motor Sport, sub egida Federaţiei Române de Automobilism Sportiv, a avut toate ingredientele unui show total: un număr mare de piloți, public numeros, soare și ploaie, accidente spectaculoase. Din cei 68 de concurenți, mai puțini de 56 au luat startul în ultima manșă de concurs. O parte din bolizi au fost avariați – nu grav- , iar o altă parte, mai ales din rândul mașinilor de epocă, au fost ținuți pe margine de piloți din dorința de a-i proteja de eventuale daune din cauza traseului plin cu apă. De departe, cel mai spectaculos accident l-a suferit, culmea, un pilot câmpulungean, foarte bun cunoscător al traseului. Mihai Bulugea (Fly pentru fani) s-a răsturnat după postul 1, după ce a intrat foarte puternic într-un viraj. Pista umedă l-a împins în șanț și a urmat o răsturnare spectaculoasă. Din fericire, nu au existat victime în rândul spectatorilor, măsurile de securitate, dar și cultura sportului cu motor a publicului muscelean spunându-și cuvintele. Nici pilotul nu a suferit răni, urcându-se singur în ambulanță. concura pe MITSUBISHI EVO 10.