0.2 C
Campulung Muscel
vineri, 22 noiembrie, 2024

Primăria Schitu Goleşti face angajări!

Alte Știri

Primaria comunei Schitu Golești, cu sediul în satul Schitu Golești, str. DN 73, nr.1, comuna Schitu Golești, județul Argeș organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea  unei funcții publice de execuție vacante de inspector clasa I / S, gradul profesional debutant la Compartimentul secretariat, registratură, autoritate tutelară, arhivă, stare civilă, achiziții publice, agricultură, fond funciar, resurse umane, din cadrul  aparatului de specialitate al primarului comunei Schitu Golești.

I. Desfăşurarea concursului:

În vederea participării la concurs candidații vor depune dosarul de concurs în termen de 20 de zile, de la data publicării anuntului, respectiv în perioada 04.04.2018 – 23.04.2018.

Concursul se organizează la sediul primăriei comunei Schitu Golești, judetul Argeș, în perioada 03.05.2018 (proba scrisă) – 10.05.2018 (proba interviului).

Examenul constă în 3 etape:

1)  Selecţia dosarelor care va avea loc  la data de 27.04.2018;

2)  Proba scrisă va avea loc în data de 03.05.2018, la sediul primăriei comunei Schitu Golești, începând cu ora 10:00;

3) Proba de interviu va avea loc în data de 10. 05.2018, ora 10:00, la sediul primăriei Schitu Golești.

Proba scrisă şi interviul se punctează cu maxim 100 de puncte fiecare. Punctajul minim pentru promovarea fiecărei probe de examen este de 50 de  puncte. Punctajul final pentru promovarea examenului este de minim 100 de puncte şi se calculează prin însumarea punctajelor obţinute la proba scrisă şi la interviu.

Rezultatul final al  concursului se comunică candidaţilor prin afişare la avizierul instituţiei în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la susţinerea interviului.

  1. Condițiile generale de participare la concurs: Pot participa la concurs persoanele care îndeplinesc  cumulativ următoarele condiții generale:

– au cetățenie română și domiciliul în România;

– cunosc limba română, scris și vorbit;

– au capacitate deplină de exercițiu;

– au o stare de sănătate corespunzătoare funcției publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;

– nu au fost  condamnate pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul care împiedică înfăptuirea  justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit  reabilitarea;

– nu au fost destituite dintr-o funcție publică sau nu le-a încetat  contractual individual de muncă pentru motive disciplinare, în ultimii 7 ani;

– nu au desfășurat activități de poliție politică, astfel cum este definite prin lege.

III. Condițiile specifice pentru participarea la concurs:

Pot participa la concurs persoanele care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții minimale:

– au studii  universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licență sau echivalentă în unul din următoarele domenii:

 Științe administrative cu specializările: Administrație publică, Administrație europeană; Științe juridice cu specializarea – Drept

–  au cunoștințe de operare PC, Word, Excel, Power Point, internet;

–  vechime minimă în specialitatea studiilor: nu se solicită.

Dosarul de înscriere la concurs se depune la secretariatul primăriei Schitu Golești, în termen de 20 zile de la data publicării anunțului în Monitorul Oficial al României Partea a III-a și va conține:

–  formularul de înscriere – anexa nr.3 din HG nr. 611 / 2008, cu modificările și completările ulterioare );

– curriculum vitae, modelul comun european

–  copie act de identitate;

–   copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea  unor specializări și perfecționări;

– copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specializarea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz;

–   copie de pe carnetul de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;

–  copia adeverinței medicale privind  starea de sănătate, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului  sau  de către unitățile sanitare abilitate;

–  certificatul de cazier judiciar;

–  declarație pe propria răspundere sau adeverință care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător  al Securității sau colaborator al acesteia.

Bibligrafia pentru concurs:

  1. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, r2, cu modificările şi completările ulterioare.
  2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici;
  3. Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
  5. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului – cadru din Legea nr. 98 / 2016 privind achizițiile publice;
  6. Legea nr. 119 /1996 privind actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  7. H.G. nr. 64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispozițiilor în materie  de stare civilă;
  8. Legea nr. 16/1996 a Arhivelor Naționale, republicată;
  9. Legea nr. 544/2001 privind liberal acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare.
  10. Relații suplimentare se pot obține la sediul primăriei comunei Schitu Golești, la secretarul comunei Schitu Golești și la nr. de telefon 0248.566.500.
Ultimele Știri

ULTIMĂ ORĂ. Incendiu devastator în Stâlpeni. Ard trei case!

ULTIMĂ ORĂ. Incendiu devastator în Stâlpeni. Ard trei case! În urmă cu puțin timp a fost anunțat la 112...

Alte știri din aceeași categorie