Primăria Valea Danului caută secretar! Toți cei care diresc să se înscrie la concurs pentru acest post vacant trebuie să îndeplinească condițiile impuse de Agenția Națională a Funcționarilor Publici.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I.
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 29 februarie 2016, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul unităţii de la data publicării anunţului și trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 143 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, modificată şi completată de HG nr. 1173/2008.
Bibliografia necesară în vederea susţinerii concursului poate fi parcursă aici:
- Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită a funcționarilor publici, republicată și actualizată.
- Legea nr.215/2001 a administrației publice locale, republicată și actualizată:
- Cap. II Consiliile locale.
- Cap.III Primarul si viceprimarul.
- Cap. IV Instituțiile, serviciile publice de interes local și aparatul de specialitate al primarului.
- Cap. IX Actele autorității administrației publice locale și comunicarea acestora.
- Cap. X Secretarii unităților administrative-teritoriale.
- Legea nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali, cu modificările și completările ulterioare.
- Ordonanța 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare.
- Ordonanța nr. 33/ 2002 privind reglementarea eliberării certificatelor și adeverințelor de către autoritățile publice centrale și locale, actualizată.
- Legea nr. 17 din 7 martie 2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării-cumpărării terenurilor agricole situate în extravilan şi de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăţilor comerciale ce deţin în administrare terenuri proprietate publică şi privată a statului cu destinaţie agricolă şi înfiinţarea Agenţiei Domeniilor Statului.
- Ordonanța de urgență nr. 34 din 19 aprilie 2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii. Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374.112.726.