Societatea EDILUL trece la debranşări! Aflaţi care sunt consumatorii vizaţi!
Având în vedere faptul că S.C. EDILUL CGA S.A. a epuizat toate modalitățile de recuperare a creanțelor pe cale amiabilă – somare repetată, negociere directă, eșalonarea datoriilor, conducerea societăţii informează toți consumatorii care înregistrează datorii la plata serviciilor oferite de societate că, începând cu data de 13 februarie 2019, se va trece la debranșarea masivă a clienților rău platinici, abonați casnici sau agenți economici.
Debranșarea se va face din domeniul public, prin tăierea branșamentului de la rețeaua de alimentare cu apă, pentru a evita eventualele conflicte cu abonații care nu permit accesul la căminul de apometru, care este, de altfel, ultima componentă a rețelei publice și la care, prin Legea serviciului de alimentare cu apă nr. 241/2006, cu modificările și completările ulterioare, prin Regulamentul serviciului de alimentare cu apă și, nu în ultimul rând, prin Contractul de abonament, utilizatorul este obligat să asigure accesul operatorului.
Acțiunea se va desfășura, săptămânal, cu sprijinul Inspectoratului Județean de Jandarmi și Inspectoratului Județean de Poliție, prin echipele desemnate, atât în municipiul Câmpulung, cât și în comunele din aria de operare (Bughea de Sus, Bughea de Jos, Lerești, Schitu Golești, Valea Mare Pravăț), scopul final fiind recuperarea creanțelor.
Rebranșarea la rețeaua publică de alimentare cu apă se va relua numai după achitarea integrală a debitului restant. Cheltuielile ocazionate de debranșarea/ rebranșarea la rețeaua publică vor fi suportate de către utilizator.