Lansată sub denumirea „Minus la sută”, această inițiativă este disponibilă în toate magazinele Carrefour de tip Hipermarket și Market din țară. Ea e valabilă și online, pe platformele de livrare rapidă unde compania este prezentă. Această abordare face parte din strategia retailerului pentru a contracara efectele inflației asupra puterii de cumpărare a românilor. Clienții, vor primi, astfel, acces la o gamă extinsă de produse la cel mai bun raport calitate-preț.

CITEȘTE ȘI. O cremă de 5 euro din supermarketul Lidl, este mai bună decât produsele de lux

Programul „Minus la sută” include reduceri de 20% la 1200 de produse

Programul „Minus la sută” include reduceri de până la 20% la o gamă largă de peste 1200 de produse esențiale din 45 de categorii diferite. Acestea cuprind produse alimentare, cum ar fi:

  • mezeluri,
  • lactate,
  • brânzeturi
  • alimente congelate,
  • produse de bază și de băcănie,
  • produse de igienă personală
  • produse pentru întreținerea casei.

CITEȘTE ȘI. Cum a ajuns o tânără din Câmpulung Muscel să producă cel mai bun parfum din lume

Gama de produse reduse include atât sortimente din portofoliul de mărci proprii ale retailerului, cât și produse de brand internațional și național. Continuarea o găsiți AICI.

CITEȘTE ȘI. Minunea pentru ten din cutia de plastic. Crema de față de la Kaufland cu lapte de capră la doar 4 euro

Urmărește știrile Ziarului din Muscel și pe pagina de Facebook, pe grupul Cititorii Ziarului din Muscel, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp.