Informația că ”TELEKOM a picat” în ziua de 5 martie 2018 a nemulțumit toți clienții companiei, care folosesc cartele prepay sau au abonamente. În timp ce pentru unii a fost doar disconfortul de a nu putea intra în contact cu alte persoane, a nu a putea intra pe Internet, pentru alții a însemnat poate întreruperea activității de serviciu. În acest context, TELEKOM a luat o decizie ce vizează toți clienții.
De ce BENEFICII vor beneficia clienții TELEKOM
”Telekom le mulţumeşte clienţilor pentru înţelegere şi suport şi anunţă că le oferă acestora reducere la factură şi credit suplimentar la cartelă pentru nefuncţionarea serviciilor mobile în data de 5 martie, precum şi beneficii adiţionale, atât pentru clienţii rezidenţiali, cât şi business. Astfel, abonaţii persoane fizice şi companii, clienţi ai serviciilor mobile, precum şi cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie.
Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienţi). Acesta va fi încărcat automat pe cartelă începând de săptămâna viitoare. Atât reducerea la abonament, cât şi creditul suplimentar, vor fi oferite clienţilor automat, fără a fi necesar ca aceştia să parcurgă paşii procedurali din contract”, precizează compania.